Kdx audio R079bt

Kdx audio R079bt Kdx audio r079bt (1)
  • Kdx audio R079bt Kdx audio r079bt (1)
Dit product is helaas niet meer leverbaar!
Kdx audio R079bt
Enkeldin Bluetooth - USB - SD - AUX All-in-One KDX R079BT Autoradio | Handsfree Bellen | Bluetooth USB SD Aux | Geschikt voor Alle Auto 39;s | 1-DIN Auto Radio met Microfoon Op zoek naar een betaalbare alles-in-een autoradio? Met de KDX Autoradio zit je goed Met deze radio speel je al je muziek af Zet Spotify aan op je telefoon en stream de muziek via Bluetooth naar je auto Heb je nog liedjes op een USB- of SD-kaart staan? Ook geen probleem Of sluit je telefoon of zelfs een MP3-speler aan via de AUX-kabel En natuurlijk kan je ook gewoon naar je favoriete radiostation luisteren Plus de radio maakt het mogelijk om handsfree te bellen Door de externe microfoon is het geluid veel beter dan bij een ingebouwde microfoon Features â?¶ Stream de beste muziek Bluetooth AUX SD USB en FM-radio Kies zelf je favoriete muziek uit en stream deze op de manier die jij wilt â?¶ Handsfree bellen De radio beschikt over een ingebouwde microfoon Koppel de radio aan je telefoon met bluetooth en bel gemakkelijk handsfree â?¶ Nooit meer een lege telefoon In de USB-poort kan behalve een USB-stick natuurlijk ook een USB-kabel Zo kan je altijd en overal je telefoon opladen â?¶ Verschillende EQ-opties Maak gebruik van verschillende presets zoals jazz rock pop classical en meer Met deze presets kan jij optimaal van jouw favoriete genre genieten â?¶ Geschikt voor alle autorsquo;s Deze autoradio maakt gebruik van de standaard 1-DIN enkel-DIN autoradio afmetingen Daardoor is hij in te bouwen in elke auto Specificaties FM Radio met USB- SD- AUX- en Bluetooth aansluiting Onthoudt tot 6 van je favoriete radiostations MP3 ondersteunt pauze preview herhaal en willekeurig afspelen Equalizer in te stellen op bass treble links- en rechtsbalans voor- en achterbalans en volumeregeling Ondersteunt ID3 Toont titel artiest album op het radioscherm Radio afneembaar Nee 4-x-60 watt high-power luidspreker output FM-radio radiofrequentie 87 5-108 MHz Bluetoothversie 4 2 Spanning 12V Inbouwafmetingen 178 mm breedte -x-50 mm hoogte -x-68 mm diepte Gewicht 400g
Kdx audio
R079bt