Elro CZ60RIP11S CZ60RIPS Wireless Camera Security Set met monitor & App

Elro ELRO CZ60RIPS Wireless Camera Security Set met 9? Monitor & App (1)
  • Elro ELRO CZ60RIPS Wireless Camera Security Set met 9? Monitor & App (1)
Dit product is helaas niet meer leverbaar!

CZ60RIPS Wireless Camera Security Set met 9? Monitor & App

Met de ELRO CZ60RIP Color Night Vision Beveiligingscamera Set houd je altijd en eenvoudig een oogje in het zeil over jouw woning en bezittingen De ELRO CZ60RIP wordt geleverd met een 9 inch monitor waarop je de beelden live kunt bekijken? In deze monitor is het ook mogelijk om beelden op te slaan als je een Micro SD-kaart toevoegt Tevens kun je waar je ook bent de camerabeelden live bekijken op je smartphone en of tablet via de ELRO Monitoring App De camera beschikt over een 1080P HD resolutie voor scherpe beelden waarmee je altijd mensen kunt herkennen ? Dankzij de IP65 rating is de camera bestand tegen alle weertypes en zeer geschikt om buiten op te hangen Tevens heeft de camera een PIR bewegingsdetector Wat deze beveiligingsset zo speciaal maakt is dat de ELRO CZ60RIP beschikt over ELRO?s Color Night Vision technologie Dit is een doorbraak in de wereld van camerabeveiliging Normale beveiligingscamera?s maken voor nachtzicht gebruik van infrarood LED?s die zorgen voor zwart-wit beelden in het donker ?Maar de ELRO Color Night Vision-technologie maakt het mogelijk om zelfs in het donker te beschikken over camerabeelden met kleur Een geheel nieuwe revolutie wat ons betreft Het 9 inch scherm beschikt over twee antennes die zorgen voor een extra sterke verbinding met de camera Wanneer je een?Micro SD-kaart plaatst in het daarvoor geschikte slot is het mogelijk om op het kaartje beelden te bewaren ? Je kunt de cameraset continu laten opnemen maar je kunt er ook voor kiezen om alleen op te nemen wanneer beweging wordt gedetecteerd De bijgeleverde monitor beschikt over een internetverbinding die het mogelijk maakt om de camerabeelden te bekijken op je smartphone of tablet met de ELRO Monitoring App De ELRO CZ60RIP is uitbreidbaar tot en met het gebruik van vier camera?s De extra ELRO CC60RXX Beveiligingscamera is apart verkrijgbaar De belangrijkste specificaties 1080P Color Night Vision HD Beveiligingscamera met PIR bewegingsdetector Bekijk de beelden op het 9inch scherm en of via de ELRO Monitoring App Color Night Vision technologie maakt gekleurde camerabeelden in het donker mogelijk Camera is IP65 waterdicht Draadloos bereik van de connectie tussen de camera en het scherm tot 150 meter Kijkhoek 70? M et?Micro SD-kaart slot max 128GB kaart SD-kaart niet inbegrepen Twee antennes voor stabiele draadloze verbinding Installatie De installatie van de ELRO CZ60RIP Beveiligingscamera Set is zeer eenvoudig Je zoekt een goede plek uit voor de beveiligingscamera en schroeft hem op zijn plek met het meegeleverde bevestigingsmateriaal Vervolgens sluit je de camera en de monitor aan op de stroom met de adapters Omdat de camera en de monitor reeds aan elkaar gekoppeld zijn zul je meteen al de camerabeelden zien wanneer je de monitor aanzet Om de camerabeelden ook op je smartphone en tablet te bekijken download je de ELRO Monitoring App Vervolgens verbind je het systeem heel makkelijk aan de app door de instructies op te volgen Dit staat tevens uitgelegd in de meegeleverde handleiding en kost je circa 5min Inhoud van de verpakking 1080P Color Night Vision HD Beveiligingscamera Antenne ten behoeve van camera 9 inch monitor scherm UTP kabel Twee stroomadapters Bevestigingsmateriaal Handleiding

Elro
CZ60RIP11S
Nieuw product